Aspiryna Aspiryna
645
BLOG

Salon 24 zechciał być jak TVN24, ew. wirtualna.pl itd...

Aspiryna Aspiryna Rozmaitości Obserwuj notkę 1

No i owszem, nawet wizualnie - nieźle. Dużo zdjęć i te rzeczy.

Ale co takiej jak ja - blogerce - z tego? 

Nic. Oprócz zdumiewającego przymusu ujawnienia się na fejsbuku. Chodzą słuchy, że ten przymus można jakoś pominąć. A bo ja wiem?

Notki już opublikowanej nie można edytować, czyli mój pomysł poprzednio wyrażony, że będę mogła odpowiadać w "dole" samej notki edytując ją - pada.

Zdaje się, że państwo Janke zechcieli mieć portal "informacyjny". Czyli coś takiego jak onet, interia, wirtualna, tvn24. I teraz s24.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na razie. Jeśli o mnie chodzi, to czekam tylko na wiadomości z 6 stycznia ze Stanów.



Aspiryna
O mnie Aspiryna

JAROSŁAW KACZYŃSKI: POLSKA JEST NAJWAŻNIEJSZA ----------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------- .......................................................................... Nie może być mowy, żeby reakcja mogła za pomocą kartki wyborczej wydrzeć nam władzę. Roman Zambrowski w 1947roku........................................................................................................................................................................................................

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości